23 Ocak 2014 Perşembe

CLINIQUE MAKYAJ SETİ

            Clinique makyaj seti almayı düşünenler ve içindekileri incelemek isteyenler için..

                                 Öncelikle setimiz böyle bir mini çanta içerisinde geliyor



                                            Çantamızın içerisinde ise böyle 5 adet ürün var
               İlk olarak maskarayla başlayalım .Clinique maskara için aman aman güzel diyemem. Evet topaklanma yapmıyor fakat başka markalardan daha uygun fiyatlarla bu özellikte bir maskara alabilirsiniz.
             Ruja gelirsek, rengini hemen belli eden sürüldüğünde katman oluşturan rujları sevmediğim için
            Clinique'nin bu ürününü beğendim hafif renk vererek dudaklarınızı oldukça doğal gösterecektir. 
                           Küçük dudaklar için bir şey diyemem fakat büyük dudaklar için ideal:) 
        Şimdi gelelim Clinique black honey göz kalemine..Siyah kalem sevmeyenler için çok güzel bir
ürün rengi çok güzel ve kalıcı .çok rahat sürülüyor ve akmıyor tavsiye ederim .

           Clinique far paleti de yine tercihe göre iyi yada kötü diyebilirim..Hafif renk veriyor ben beğeniyorum.
daha belirgin renkler sevenler bu üründen hoşlanmayabilir.Her şeye rağmen renk tonları çok güzel.
    Clinique oje  de yine beğendiğim ürünler arasında.Sürümü çok rahat ve donmuyor :) Çabuk kuruyor ayrıca..
      Ve son olarak Clinique All About Eyes göz kremi..Kullanmadan önce çok araştırdım. Kaç yaş üstü 
için uygundur? kimler kullanabilir?  Etkisi nedir vs. bu kremi bir dahaki paylaşımda daha detaylı bir şekilde anlatmayı düşünüyorum. Şimdilik yakından fotoğrafını ekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder